Zadania, klasa 4

TYDZIEŃ 2 (23-27.03.2020)

Język polski: odmienić 2 dowolne czasowniki przez osoby, liczby, czasy i rodzaje.

Klasa 4 -język polski- temat: Kiedy w wyrazach piszemy ,,u”? Proszę wykonać ćwiczenia: 1,2,3 w książce na stronie 194-195 . Również przepisz regułkę ortograficzną do zeszytu ,dotyczącą zasad pisowni ,,u”.

Matematyka Teresa Kaźmierska klasa 4a Temat : Liczby mieszane. W liczbie mieszanej wyróżniamy część całkowitą i część ułamkową np 4 1/3, 10 4/5. Proszę przeanalizować przykłady z książki str 156, w razie pytań proszę o kontakt. Do zrobienia w ćwiczeniach ćwiczenia ze str 59 oraz z książki zad 1, 2 str 156. Zadania do wykonania do piątku żeby weekend był wolny. Kto nie zdąży to na poniedziałek. Pozdrawiam

J. angielski, Karolczyk.
Zadanie do wykonania do niedzieli 29.03.2020 (będzie ono sprawdzane po powrocie do szkoły)

Zapisz w zeszcie lesson oraz subject:
Verbs – exercises. Czasowniki – ćwiczenia.

Polecenie:
Przepisz do zeszytu i uzupełnij zdania wykorzystując podane poniżej czasowniki:
go to the zoo, listen to music, go to the cinema

Przykłady:
1. I ________ with my family. Giraffes and crocodiles are the best!
2. We _______ every week. My favourite film is „Frozen” – Kraina Lodu.
3. You ________ on your mobile phone. My favourite artist is Margaret!

J. angielski, T. Karolczyk.
Drodzy uczniowie! W tym tygodniu oglądacie przygotowany przeze mnie film i dowiadujecie się jak uczyć się korzystając z „fiszek”:
https://www.youtube.com/watch?v=qAZ3zgpFl60
Następnie ściągacie (plik poniżej – fiszki) i drukujecie fiszki zapoznając się ze słownictwem.

Osoby, które nie mają możliwości wydrukowania karty pracy ćwiczą słówka wchodząc tutaj:
https://quizlet.com/pl/497506720/klasa-4-i-5-flashcards-23-27032020-flash-cards/

Przygotowana przeze mnie e-lekcja o tym jak stworzyć i uczyć się za pomocą fiszek: http://www.psp5gorce.pl

🧮 Matematyka dla klasy 4a.
Kontynuacja tematu 🖊️Ułamek jako część całości. Z ćwiczeń ćwiczenia 9 i 10 str 58 , do ćwiczeń pomocne będą przykłady :
1cm =10 mm czyli
1mm = 1/10cm
1m =100 cm czyli 1cm = 1/100m
1kg= 1000 g czyli 1g =1/ 1000 kg .Mam nadzieje, że będą pomocne. Powodzenia👍

🎶🎼MUZYKA
Ułożyć i zapisać w zeszycie krzyżówkę o instrumentach niemelodycznych (pytania i schemat)

🖌️🎨PLASTYKA- IV-VIII
Dla chętnych: prace na wybrany konkurs ( „Moja mama”, „KROKUS- Twój sprzeciw ma znaczenie”, „Anioł hospicjum”)

🤸Wychowanie fizyczne 🤾 dla klasy 4a
😉Dzień dobry, w związku z zamknięciem szkoły i czasem kwarantanny zapraszam do podtrzymywania swojej formy fizycznej w domu. Przesyłam zestaw ćwiczeń które pozwolą w tym trudnym okresie trochę rozruszać się we własnym domu. Wystarczy znaleźć tylko kawałek miejsca, oraz coś miękkiego (matę, dywan, itd.). Wszystkie ćwiczenia należy wykonywać dokładnie, z żadnym z nich nie śpiesząc się. Wykonuj ćwiczenia w miarę własnych możliwości, jeśli nie jesteś w stanie zrealizować ilości powtórzeń założonej dla Twojej klasy, zrób troszkę mniej. Jeśli jednak będzie dla Ciebie za łatwo śmiało możesz lekko zwiększyć obciążenia. Nie przesadź jednak z tym.
Życzę miłej zabawy.👍
Więcej:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=692804281460839&id=478413536233249&__tn__=K-R

TYDZIEŃ 1 (12-20.03.2020)

Zagadnienia dla klasy IV przyroda:
1.Układ krwionośny❤️- Funkcje układu krwionośnego. Naczynia krwionośne. Serce.
– podręcznik , wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń.
https://www.youtube.com/watch?v=bQZfIGqy4Xk
https://www.youtube.com/watch?v=KA3pgTZZtZo
2.Układ nerwowy 🧠-Budowa i funkcje układu nerwowego. Rola mózgu.
https://www.youtube.com/watch?v=0CmpSkcjaL8
https://www.youtube.com/watch?v=iprcHKnBUFY
– podręcznik , wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń.
Szczegóły zadań prześle wychowawca.

✏️Materiały dla kl. 4 z matematyki są dostępne na stronie Khan Academy: https://pl.khanacademy.org/math

😇Religia 🔵Klasa 4a, opracowanie tematu nr 32, s.90.

Zadania od nauczycieli wychowania fizycznego 🏃 oraz plastyki🖌️🎨 dla uczniów klas 4-8.
W ramach realizacji programów profilaktycznych m.in.: BIEG PO ZDROWIE 🏃oraz TRZYMAJ FORMĘ 💪uczniowie zobowiązani są do przygotowania plakatów propagujących zdrowy styl życia.
Tematy prac obejmują:
🛀Klasa 4 – higiena osobista

🇬🇧Język angielski
W tym tygodniu proszę uczniów o powtórzenie i sprawdzenie swojej wiedzy ze słownictwa oraz gramatyki z wykorzystaniem darmowej platformy squla.
Przymiotniki:
https://naukaizabawa.squla.pl/demo/klasa-4/misje/jezyk-angielski/slownictwo/3344-adjectives
Słownictwo związane ze szkołą: https://naukaizabawa.squla.pl/demo/klasa-4/misje/jezyk-angielski/slownictwo/3339-at-school
Zwroty can/can’t: https://naukaizabawa.squla.pl/demo/klasa-4/misje/jezyk-angielski/gramatyka/3353-can-skills

W poniedziałek pojawią się kolejne zadania na stronie szkoły w zakładce: http://psp5gorce.pl/zadania/zadania-klasa-4/

W razie pytań, proszę kontaktować się ze mną drogą mailową pod adresem:
karolczykangielski@gmail.com
Pozdrawiam

🇬🇧Język angielskidodatkowe quizy Kahoot, klasy 4-8:
http://tiny.cc/presentsimplecontinuous
http://tiny.cc/vocabularyy
http://tiny.cc/verbsss

Instrukcja Kahoot:
1. Wchodzimy na stronę z quizem Kahoot z wybranego przez siebie linka (możemy użyć do tego celu laptopa, tabletu, telefonu, który będzie służył jako urządzenie główne do wyświetlania pytań – host).
2. Po lewej stronie klikamy na przycisk „PLAY”, następnie wybieramy „HOST GAME” i wchodzimy w tryb „CLASSIC”.
3. Na innych telefonach/tabletach/laptopach (które będą brały udział w quizie) wchodzimy w przeglądarkę, wchodzimy w adres www.kahoot.it i wpisujemy kod PIN. Wybieramy swój pseudonim.
4. Na urządzeniu główym – wyświetlającym pytania klikamy start i rozpocznynamy nasz quiz!

Zadania dodatkowe:

✏️Link do nauki programowania na wszystkich poziomach: https://studio.code.org/courses

✏️Link do wszystkich poziomów matematyki w Khan Academy: https://pl.khanacademy.org/math

🌼👁️🌧️🐍Polecane filmy edukacyjne z nauk przyrodniczych na wszystkich poziomach znajdują się na stronie: https://m.cda.pl/moherpower/folder/14930306

🦒🦦🦩 Matematyka dla wszystkich od 0-8 klasy:
https://www.matzoo.pl/?fbclid=IwAR2SGyf_Fyfqqt3GMK8lthWjg0pEwexOP3w9R_G8TGh8t0VUMg8_IdQoMAs

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *