Zadania – wychowanie przedszkolne

Tydzień 14 zdalnego nauczania (od 19.06)

J. angielski

Witam serdecznie wszystkich uczniów, rodziców i opiekunów.

W ostatnim tygodniu roku szkolnego poznamy kilka słówek związanych z wakacjami.

Przygotowałem dla chętnych krótkie zadanie, dzięki któremu będziecie mogli poćwiczyć swoją wymowę, link: https://quizlet.com/_8heu32?x=1jqt&i=2qro4y (pod spodem znajdują się wyrazy oraz głośniki – po kliknięciu lektor przeczyta Wam wybrane słówko). Na stronie możecie również ćwiczyć słówka grając w gry interaktywne (klikamy na „dopasowania” lub „Grawitacja” po lewej stronie).

Piosenki:

https://www.youtube.com/watch?v=Xg5i9rxxuJM
https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI

Tydzień 12/13 zdalnego nauczania (od 01.06)

Witam serdecznie wszystkich uczniów, rodziców i opiekunów 🙂

W tym tygodniu kontynuujemy ćwiczenie nazw zwierzątek. Przygotowałem dla Was zadanie, dzięki któremu będziecie mogli poćwiczyć swoją wymowę, link: https://quizlet.com/_8fr069?x=1jqt&i=2qro4y
(pod spodem znajdują się wyrazy oraz głośniki – po kliknięciu lektor przeczyta Wam wybrane słówko).

Dodatkowa karta pracy:

Tydzień 11 zdalnego nauczania (od 25.05)

J. angielski

Chciałbym, abyście w tym tygodniu przypomnieli sobie nazwy zwierzątek. Przygotowałem dla Was fiszki w wersji tradycyjnej (można je wydrukować -> wyciąć -> pokolorować -> dopasować):

Piosenki pomocne w ćwiczeniu wymowy:



Tydzień 10 zdalnego nauczania (od 18.05)

Witam serdecznie wszystkie dzieci, rodziców i opiekunów 🙂

Tym razem chciałbym, żebyście poznali zwrot: „What’s the weather like?” („Jaka jest pogoda?”) i utrwalili słownictwo związane z pogodą.

Aby poznać nowy zwrot oglądamy film (polecany przez gov.pl):
https://www.youtube.com/watch?v=O-1qYTfWyHU

Piosenki dodatkowe:



Tydzień 9 zdalnego nauczania (od 11.05)

Witam serdecznie wszystkich uczniów, rodziców i opiekunów 🙂

Chciałbym, abyście w tym tygodniu przypomnieli sobie słownictwo związane z pogodą. Przygotowałem dla Was fiszki w wersji elektronicznej:
https://quizlet.com/_8ef20x?x=1qqt&i=2qro4y
(dodatkowo pod spodem można ćwiczyć wymowę razem z lektorem)

oraz w wersji tradycyjnej (można wydrukować/wyciąć/pokolorować):

Jak uczyć się słówek z fiszek razem z rodzicami? To proste! Obejrzyjcie przygotowany przeze mnie film:

Dodatkowa piosenka do zaśpiewania z dziećmi:

Tydzień 7 i 8 zdalnego nauczania (od 27.04-10.05.2020)

Witam serdecznie wszystkich uczniów, rodziców i opiekunów 🙂

Chciałbym, abyście w tym tygodniu przypomnieli sobie nazwy ubrań. Jak to zrobić? To proste! Przygotowałem dla Was krótkie zadanie:

https://quizlet.com/_8cmtsx?x=1qqt&i=2qro4y

Klikamy na powyższy link i sprawdzamy, czy pamiętamy słówko w języku angielskim, (np. spodnie), jeśli tak, przechodzimy do kolejnego słowa, jeśli nie – powtarzamy je kilka razy, dopóki nie zostanie ono przez Was dobrze zapamiętane.

Nie pamiętacie wymowy danego słówka? Nie ma problemu! Przewijacie sobie stronę nieco niżej i znajdujecie tam listę nazw ubrań, a obok niej głośnik, po kliknięciu którego dane słowo zostanie Wam przeczytane. Możecie ćwiczyć wymowę słówek razem z lektorem!

Dodatkowa piosenka do zaśpiewania z dziećmi:

W razie pytań, proszę kontaktować się ze mną drogą mailową pod adresem: karolczykangielski@gmail.com
Pozdrawiam



Tygodnie: 1-6 zdalnego nauczania

Powtórzenie kolorów i cyfr w j. angielskim – wykorzystując platformę squla oraz zdobywcywiedzy.pl (portale polecane przez rządowy portal gov.pl).

Numbers, cyfry:https://naukaizabawa.squla.pl/demo/zerowka/misje/angielski/slowka/4042-numbers-czyli-cyfry
Colours – kolory (nazwy):https://naukaizabawa.squla.pl/demo/zerowka/misje/angielski/slowka/932-colors-czyli-kolory
Colours – kolory (wymowa): https://zdobywcywiedzy.pl/platforma/kurs/4536/kolory-po-angielsku-gra-jaki-to-kolor
(po kliknięciu w link wybieramy „uruchom ćwiczenie w wersji demonstracyjnej).

Zabawy i piosenki do śpiewania razem z dziećmi, które na pewno znają je bardzo dobrze z zajęć! 😉


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *